piątek, 3 marca 2017

Catrice vs Essence ? : )



Każda z nas szuka swojego podkładu idealnego dopasowanego do swoich potrzeb. Poszukiwania często trwają bardzo długo i tak było w moim przypadku. Jeszcze nigdy nie miałam podkładu, który byłby dla mnie ideałem do którego powracałabym bardzo chętnie za każdym razem, gdy skończy się opakowanie. Używałam wiele podkładów z różnych półek cenowych. Zawsze było tak samo.... za słabe krycie, efekt maski, krótkotrwały, szybko się wyświecał, robił smugi.... Po wielu dniach, miesiącach a nawet latach znalazłam swój ideał... Baaa! Nawet dwa ideały :) Jeden kosztuje zaledwie 15,99 zł, a drugi 28,99 zł! Ceny rewelacyjne ! :) 





 Mowa tutaj o podkładzie z Essence Camouflage 2in1 - Podkład i korektor w jednym oraz Catrice HD Liquid Coverage. W końcu czuję, że te podkłady spełniają moje wymagania, jestem spokojna bo wiem, że makijaż będzie trzymał się napewno 10 godz ! Oba te podkłady dają średnie do mocnego krycia, które można budować, oraz matowe wykończenie. Podkłady są do siebie bardzo podobne, nawet kolorki najjaśniejsze są bardzo do siebie zbliżone. Minimalną różnicą jest to, że podkład z Catrice szybciej zastyga i daję trochę bardziej suche wykończenie. Konsystencja jest zupełnie inna, podkład z Catrice jest bardzo lejący, z kolei podkład z Essence jest bardziej gęsty. Opakowanie z Catrice jest bardzo wygodne i solidne wykonane ze szklanej buteleczki z pipetką. Natomiast Essence jest w standardowej plastikowej tubce z dziubkiem, jest o tyle wygodniejsze, że można zużyć podkład całkowicie do końca, ponieważ tubkę można rozciąć. 


Na zdjęciu po jednej warstwie podkładów


Moja opinia:
+ Oba mają beżowy odcień z żółtymi tonami
+ Kolory najjaśniejsze są bardzo podobne
+ Dają matowe wykończenie
+ Utrzymują się długo na twarzy najdłużej testowałam do 12 godz i oba delikatnie starły się na nosie oraz brodzie, co jest całkowicie zrozumiałe
+  Nie tworzą efektu maski, pięknie stapiają się z cerą
+ Bardzo dobre krycie, które można budować, mi osobiście wystarcza jedna warstwa
+ Nie zapychają cery
+ Nie wchodzą w pory
+ Nie ważą się

- Minimalnie ciemnieją
- Bardzo mała gama kolorystyczna z Essence 3 odcienie, a Catrice 4 odcienie







A Wy już znalazłyście swój podkład idealny ? : )


Dziękuję za odwiedziny, komentarze i obserwacje :) Wszystko to daję mi dużą motywację do działania :)

33 komentarze:

  1. Mam Catrice, ale odcień 010 trochę mi nie pasuje.. Bardziej spodobał mi się odcień Essence, gdyż widzę, że ma żółtawe tony, ale nawet nie rozglądałam się nad nim w drogeriach.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence jest lekko bardziej żółtawy, warto go sprobowac tym bardziej, ze kosztuje zaledwie 16 zl :)

      Usuń
  2. Ja za tym catrice chodzę ale nie mogę go nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt jest bardzo ciężko go dostać, ja zamawiałam na ebayu za 11£ wiec w sumie dwa razy tyle co kosztuje, ale i tak uważam, że warty jest tej ceny :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam podkład Double Wear :) Tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele pochlebnych opinii na temat Double Wear, ale nigdy nie używałam.. napewno go jeszcze wypróbuję :)

      Usuń
  4. Już od dawna zbieram się do kupienia tego podkładu z Catrice, jednak nie umiem go nigdzie znaleźć, a wolałabym kupić go stacjonarnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciężko go dostać stacjonarnie, ja mieszkam w Anglii więc stacjonarnie nawet nie ma tutaj szaf firmy Catrice, więc zamawiałam go z Ebay.com lecz zapłaciłam prawie dwa razy tyle co kosztuje w Polsce .. ale mimo to warto :)

      Usuń
  5. O, nie widziałam nigdy tego podkładu Essence. Muszę o nim więcej poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dopiero niedawno go odkryłam, być może to jest jakaś nowość:) Warto się nim zainteresować ;)

      Usuń
  6. Ja w sumie rzadko używam podkładu. Koleżanki śmieją się że z moją cera nie muszę i faktycznie coś jest na rzeczy 😊
    Równiez obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych podkładów nie znam ale to dlatego że na co dzień moim jedynym kosmetykiem jest tusz do rzęs. Na wyjścia natomiast stosuję raczej kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś na tyle ładna, że nie potrzebujesz cieni, kreski czy innych elementów makijażu :)

      Usuń
  8. ja jeszcze szukam, obecnie stosuje jeden który wydaje mi się całkiem ok, ale nie jestem jeszcze do niego w 100 % pewna. Na co dzień raczej nie używam podkładu ale czasem jest to konieczne i wtedy właśnie nie jestem pewna czy jest dobry. Te wyglądają jakby były idealnie dla Ciebie stworzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cere tłustą/mieszaną to z całego serca polecam Ci te dwa podkłady, już po pierwszym użyciu byłam zachwycona, a z każdym kolejnym użyciem byłam coraz bardziej w nich zakochana :)

      Usuń
  9. Ja właśnie czaję się na ten podkład z Catrice ale gdzie nie pójdę mój odcień jest wykupiony :9
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszędzie jest wykupiony kolorek 010, sama zamawiałam na ebay.com dwa razy drożej. Mimo to warto czekać i polować na niego :)

      Usuń
  10. dziękuję za odwiedziny:)
    również obserwuję, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę kupić jakiś właśnie, więc chętnie sięgnę po Catrice :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest ciężko dostępny, ale trzymam kciuki, żeby Tobie się udało :)

      Usuń
  12. Słyszałam dużo dobrego o tych podkładach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa bardzo popularne, glownie catrice :)

      Usuń
  13. W moim mieście w każdej drogerii pustki jeśli chodzi o odcień 010 :) Ślicznie wyglądasz.

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapewne jest w większości drogerii, dlatego ja zakupiłam go na ebay.com lecz w dwukrotnie wyższej cenie.... mimo to warto

      Usuń
  14. Ten essence jest podobno rewelacyjny, slyszalam, ze mniej ciemnieje od catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że Essence delikatnie bardziej ciemnieje

      Usuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Catrice mam, ale jakoś się dogadać często nie możemy;) natomiast essence mnie kusi i w końcu muszę go kupić, bo za taką cenę to warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tak ślicznej cerze wszystkie podkłady będą super wyglądały :) niestety u mnie Catrice spowodowałam straszny wysyp, a Essence trochę zbyt szybko się wyświeca, ale jeszcze kombinuje z różnymi kremami i pudrami :)

    OdpowiedzUsuń