piątek, 24 marca 2017

Magiczne pomadki :)


Chyba każda z nas marzy o trwałym makijażu.. Czy to ust czy twarzy. W ostatnim czasie na rynek kosmetyczny weszło pełno różnych matowych długotrwałych pomadek, które zyskały bardzo duży rozgłos i uwielbienie. Mi również takie pomadki bardzo przypadły do gustu, lecz ich minusem jest wysuszanie ust, czasami dość drastyczne, dlatego trzeba bardzo dbać o pielęgnację i odpowiednie nawilżenie naszych ust. Ja jednak znalazłam lepsze rozwiązanie dla mnie. Taak! Znalazłam pomadki baaardzo tanie, długotrwałe, które nie przesuszają ust. Mowa tutaj o Magicznych Pomadkach Utleniających


Są to pomadki, które mają różne dziwne kolory takie jak : niebieski, zielony, fioletowy, żółty, ale każda z nich utlenia się na kolor różowy w zależności od tego ile warstw nałożymy taki też uzyskamy efekt. Ja zazwyczaj nakładam dwie warstwy, aby uzyskać dosyć mocny róż na ustach. Po nałożeniu pomadki usta są nawilżone, lekko błyszczące. Po upływie czasu pomadka " wżera " się w usta i kolor barwi nasze usta nie do zmycia. Nie da się pigmentu zmyć nawet najlepszym olejkiem do demakijażu. Pigment równomiernie sam zanika całkowicie po kilku godzinach, nie zostawiając żadnych plam. Bardzo mi to odpowiada bo usta mam w ładnym kolorze, nie przesuszone, spokojnie mogę pić jeść a usta nadal będą pięknie wyglądać. Zdecydowanie jest to moje odkrycie! 


Każdą z moich pomadek zakupiłam na aliexpress "za grosze". Jednak moją ulubioną jest pomadka w kolorze jasnego fioletu, która cudownie pachnie jagodami. 



A wy jakie macie ulubione produkty do ust ? :) 

38 komentarzy:

  1. O nie słyszałam o czymś takim :D Identyczną szminkę w kształcie kredki widziałam w markecie chińskim. Ciekawe czy to to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dokładnie to samo, sama zakupiłam ją w chińczyku za całe 2 zł :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam carmex jako nawilżenie, ale jeśli chodzi o kolor to pomadki Golden Rose wygrywają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie carmex jest na nawilżenie a golden rose to trwałe zastygające pomadki, które niestety również przesuszają usta. A tutaj mam rozwiązanie problemu jest kolor trwałość i nawilżenie :)

      Usuń
  3. ja mam tą zieloną "colour". na aliexpress rok temu zamawialam . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zamówiłam ją na aliexpress ale jakoś 4 miesiące temu :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tych posadkach, muszę je koniecznie wypróbować!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez rozgladalam sie na alie za pomadka ale z kwiatkiem w srodku. Jednak mam pewne obawy co do chinskich kosmetykow. Jak koreanskie sa polecane tak chinskie nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam tą pomadkę z kwiatkiem, działała tak samo lecz ten jej zapach.... był nie do zniesienia!

      Usuń
  6. Co ja tu widzę, ile wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne usta więc pewnie każdy kolor Ci pasuje;),
    Nigdy nie słyszałam o pomafkach utleniających. Dostanę je gdzieś stacjonarnie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Tą pomadkę w kształcie kredki kupiłam w chińskim centrum handlowym za całe 2 zł :)

      Usuń
  8. ja musze się przyznać, że rzadko mam coś na ustach, wydaje mi się, ze wszystkie kolorki nie wyglądają u mnie za fajnie, albo po prostu ja sama źle się czuje w pomalowanych ustach

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno wiele pomadek by do Ciebie pasowało :) ale jeśli czujesz się nie komfortowo to nie ma sensu się zmuszać do malowania ust :)

      Usuń
  9. Opakowanie fanty i kredki rozwala na łopatki! nie mam żadnej tego typu pomadki w swojej kolekcji, ale chyba ze względu na samo opakowanie bym coś takiego kupiła:) chociaż ja z tych strachliwych, więc bałabym się co jest w składzie tych kosmetyków z alie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowania są naprawdę świetne teraz zamowilam w ksztalcie banana z minionkiem :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja raczej wolę błysk :) chociaż maty również uwielbiam :)

      Usuń
  11. Co za kolekcja jestem w pozytywnym szoku. Ja mam swojego ulubieńca EOS. A na ekstremalną suchość polecam maść z witaminą E. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szok pozytywny :) również mam eosa czerwonego jak na zdjęciu a w przypadku wysuszonych ust stosuje lano maść z ziaji jest rewelacyjna :)

      Usuń
  12. Witaj moja setna obserwatorko :) dziękuję :) ja też tu zostanę ;)
    Lubię pomadki, kredki z golden rose, mam ich w sumie najwięcej. Z Kobo szminki też są fajne ;)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo mi miło, że również u mnie gościsz :) ja mam tylko dwie kredki z golden rose ale jak będę w Polsce zamierzam wkońcu wypróbować pomadki matowe w sztyfcie oraz te płynne :)

      Usuń
  13. żadnej z powyższych pomadek nigdzie nie widziałam O.o WOW ! ta kredka podoba mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :-) Już Cię obserwuję *-*!

    Ja do ust używam przeważnie zwykłych błyszczyków bo usta nie są moją mocną stroną ;-P

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oż kurczę ale czad. Nie słyszałam o czymś takim nigdy :) Ja to wgl prawie sie nie maluje. krem bb. mascara , jakiś cien i pomadka -zjedzona zawze po pół godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te pomadki, w sumie nigdy takich nie miałam. Ta w kształcie kredki wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Janie rozstaję się z EOSem i masłekiem z BIOlove. Z kolorówki - long lasting od Lovely w kolorze brudnego różu ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga pomadka na zdjęcia bardzo mi się podoba,używam jakiekolwiek szminki mi wpadną w oko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam produkty Sleeka ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. O takich nie słyszałam, a moją ulubioną trwałą pomadką jest kredeczka z Golden Rose, którą wypatrzyłam też na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są świetne, a szczególnie fioletowa Fanta i niebieska kredka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą zieloną color:d u mnie utlenia się na taki intensywny róż , że wyglądam jak Rosjanka z bazaru:d
    obserwuje i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za raj pomadek <3 Super!:)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna sprawa, muszę koniecznie poszperać w poszukiwaniu takich cudaczków <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tego typu pomadkach, ale żadnej nie miałam. Nieco boję się kupować kosmetyki na aliexpress. Jednak efekt dają naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń