środa, 15 marca 2017

Moja wieczorna pielęgnacja twarzy ! : )

wieczorna pielęgnacja twarzy

Moja wieczorna pielęgnacja twarzy składa się z kilku kroków, jest bardziej złożona niż pielęgnacja poranna o której będzie mowa w innym poście. Wieczorem przede wszystkim stawiam na porządne oczyszczenie twarzy oraz solidne nawilżenie. 



W pierwszym kroku używam płynu micelarnego do usunięcia całego makijażu twarzy. Nasączone waciki przykładam do oczu, czekam kilka sekund następnie delikatnie przesuwam je od wewnątrz do zewnątrz. Czynność tę powtarzam, aż do momentu, kiedy wacik będzie całkowicie czysty, wtedy wiem, że makijaż został całkowicie usunięty. Do tego celu używam na zmianę :
* Garnier - do skóry wrażliwej, 
* Garnier - do cery normalnej i wrażliwej 
* Clinique - dwufazowy płyn do demakijażu

Garnier płyn micelarny

Następnym krokiem po dokładnym usunięciu makijażu jest umycie twarzy. Do tego kroku używam :
* Clinique Rinse-off foaming cleanser czyli nic innego jak Pianka do demakijażu dla skóry mieszanej w postaci skoncentrowanego kremu. Szybko, efektywnie a jednocześnie łagodnie usuwa wszelki makijaż z twarzy. 
Lub
* Clinique płynne mydło, które ma działanie: oczyszczające, nawilżające i orzeźwiające, bardzo go lubię.


clinique

W następnym kroku używam toniku do twarzy w celu przywrócenia prawidłowego Ph skórze. Do tego celu używam : 
* Ziaja Tonik zwężający pory na dzień/na noc - przywraca skórze równowagę i świeżość, dodatkowo pięknie pachnie.
Lub
* ClarinsNie wysuszający, nie zawierający alkoholu tonik z wyciągiem z lipy, migdałów, prawoślazu oraz mango usuwa wszelkie pozostałości mleczka Extra-Comfort Cleansing Cream. Pozostawia suchą i wrażliwą skórę miękką, nawilżoną, rozjaśnioną i oczyszczoną. Sprawia, że odzyskuje ona swój promienny blask i nieskazitelność. Miniaturka produktu, bardzo wydajna :)


ziaja tonik

Następnie nakładam serum i w tym przypadku jest to:
Clinique - Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector, które zwiększa elastyczność, potęguje blask oraz poprawia teksturę skóry. Dla każdego typu skóry, produkt beztłuszczowy. Skóra jest po nim delikatna i miękka.
Lub
* Bielenda - Super Power Mezo Serum kierowany do cery z niedoskonałościami, rozjaśnia przebarwienia, redukuje pory i błyszczenie skóry oraz dodaje blasku skórze.  Zdecydowanie polecam, zapach dość przyjemny, twarz jest po nim rozjaśniona i niedoskonałości jest o wiele mniej.


bielenda super power mezo serum

Następnie nakładam krem na twarz :
* ClarinsMasque Crème "Anti-Soif" - Krem/Maska głęboko nawilżająca o bogatej, kremowej konsystencji, gwarantująca efekt nawilżenia już w ciągu 5-10 minut. Kwas hialurynowy aktywuje rezerwy wilgotności, wyciąg z kory Katafray wzmacienia naturalne bariery ochronne skóry, a pączki jarzębiny nadają jej promiennego blasku. Cuudownie pachnie! Uwielbiam ten produkt! Napewno będe do niego powracać. Lubię go również nałożyć cieńką warstwą i pozostawić na całą noc. Daje rewelacyjne efekty.
* Clinique - turnaround overnightKrem na noc rozświetlający, ujędrniający. Skóra staje się bardziej promienna i jaśniejsza. Wspomaga odnowę komórek w wielu warstwach skóry, aby osiągnąć zdrowszą bardziej promienną i wyrafinowaną cerę. Znacznie poprawia teksturę skóry, jasność i blask. Staje się aksamitna w dotyku i bardziej udoskonala jej wygląd. Właśnie skończyłam moje opakowanie, zastanawiam się nad ponownym zakupem.


maski do twarzy

Pod oczy ląduje :
* CliniqueKrem zawiera lipidy, witaminy B6 i E, wyciąg z zielonej herbaty. Długotrwale nawilża, zmniejsza drobna zmarszczki, obrzęki i cienie. Chroni przed szkodliwym działaniem środowiska. Uwielbiam jego działanie, skóra pod oczami jest dobrze nawilżona

long4lashes

Pielęgnacja dodatkowa 2-3 razy w tygodniu stosuję maseczki, peelingi. W zależności od mojego stanu cery wybieram produkty oczyszczające lub nawilżające. 
* Ziaja - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom - mój ulubieniec, pięknie oczyszcza i peelinguje twarz, dokładnie ją oczyszcza i pozostawia skórę miekką i przyjemną w dotyku.
* Ziaja - Oliwkowy peeling drobnoziarnisty - zawiera małe drobinki, nie podrażnia skóry, delikatnie oczyszcza pozostawia skórę oczyszczoną i odświeżoną.


ziaja

* Maseczka Bani Agafi Dziegciowa Maseczka bardzo wydajna, skóra staje się po niej gładka, miękka i oczyszczona.
* L'oreal Paris - Pure Clay Detox Mask - maska oczyszczająco-matująca -  działa świetnie, pięknie oczyszcza skórę, wygładza, matuje. Sprawia, że już po zmyciu nasza skóra wygląda zdrowo i promiennie.
Sanctuary Spa - 5 Minute Thermal Detox Mask - maska dość mocno rozgrzewająca, która otwiera pory i dokładnie oczyszcza twarz, raczej rzadziej ją stosuję.

Od czasu do czasu stosuję maseczki jednorazowe :)


maseczki do twarzy


Na koniec przed snem codziennie smaruje moje brwi maścią Bepanthen, ponieważ mam wykonany makijaż permanentny brwi oraz stosuje odżywkę do rzęs Long4lashes, która uratowała moje rzęsy po przedłużaniu! Miałam ich zaledwie po 10, a teraz mam piękne długie rzęsy (dokładna recenzja na temat tej odżywki napewno się pojawi) 


Ps. Tak wiem, że bardzo dużo produktów z firmy Clinique jest to całkowity przypadek, nie jest to post sponsorowany, poprostu lubię tą firmę :)


A jak u Was wygląda wieczorna pielęgnacja twarzy ? :)


Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :)

Dziękuję za każde odwiedziny, komentarze oraz obserwację !  :)

59 komentarzy:

  1. Wow bardzo dużo kosmetyków! Ja wieczorem podobnie jak rano używam mniej więcej tych samych kosmetyków. Najpierw myję twarz (miałam pastę z ziaji ale mi się skończyła, teraz mam żel z AA) później przemywam tonikiem (miałam ten sam ale mi się skończył teraz testuję AA) a później nakładam krem, najlepiej nivea ale obecnie mam urodę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tego jest, ale kroków mam zaledwie kilka :) Używam wszystkich kosmetyków na zmianę, nie używam wszystkiego na raz heh :) W zależności od stanu mojej cery wtedy używam odpowiednią pielęgnację, obecnie stawiam bardziej na solidne nawilżenie :)
      Napewno zajrzę do Ciebie :*

      Usuń
    2. Ja też staram się używać kosmetyków na zmianę, to znaczy jak kupię jakiś konkretny (np. ziaję) to kolejny już nie z tej samej firmy :)

      Usuń
    3. Ja wracam do produktów, które się u mnie sprawdzają rewelacyjnie i takimi produktami są np. Pasta z Ziaji oraz krem/maska z Clarins :)

      Usuń
  2. Świetne kosmetyki i wyczerpujący opis :) Faktycznie masz wszystko super rozplanowane, zazdroszczę :) Na pewno dzięki Tobie zwrócę uwagę na kilka pozycji :) Dzięki i już czekam na kolejny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :*

      Usuń
  3. Ja przynajmniej dwa razy w tygodniu robię maseczkę oczyszczającą :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na zmianę raz oczyszczająca a innego dnia w tym nawilżająca :)

      Usuń
  4. U mnie podobnie tylko inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co u Ciebie sie najlepiej sprawdza? :)

      Usuń
  5. Sporo tego wszystkiego :) Lubię micel Gaarnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tak tylko wydaje bo pokazałam po kilka produktów z każdej kategorii, które używam na zmianę :)

      Usuń
  6. Dość dużo tego. Ja używam tylko podstawowych produktów, a od czasu do czasu robię różne maseczki. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie używać większą ilość produktów bo wtedy mam pewność, że odpowiednio nawilzylam lub oczyscilam cere :) wiadomo używając dwoch, trzech produktow tez mozna dokładnie zadbac o cere ale ja lubie sprawdzac wiele produktow ktore mi sie sprawdza :)

      Usuń
  7. Masa fajnych produktów - kilka z nich znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo masa fajnych produktów potwierdzam :)

      Usuń
  8. Alllle dużo dobroci. Ja ie mam cierpliwości do wieloetapowego demakijażu i pielęgnacji. Może to i błąd ale musi być raz dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ja również mam dni w których potrzebuje raz-dwa zwłaszcza, gdy o północy wracam z pracy, wtedy w ruch idzie tylko woda micelarna tonik serum i krem :) ale w dni wolne spokojnie mam czas i ochote na kilka etapow dokladnej pielegnacji :)

      Usuń
  9. używam podobnej pielęgnacji. micele Garniera uwielbiam :) co do masek ziaji - te mi się nie sprawdzają niestety... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny z Garniera są najlepsze :)
      Ja akurat tej maseczki z Ziaji jeszcze nie sprawdziłam, ale chyba dzisiaj sprawdza czy u mnie sie sprawdzi :)

      Usuń
  10. świetnie produkty, sama zastanawiam się nad tymi płynami micelarnymi z garniera :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam tylko dwufazowego płynu do demakijażu i żelu mnauka z ziaji 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam tego żelu z Ziaji :) jest super i ładnie pachnie :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna pielęgnacja. Wieczorami również stosuje toniki , kremy - czuję się od razu lepiej! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dokładne oczyszczenie i nawilżenie twarzy przynosi wielką ulgę :)

      Usuń
  13. Ja również uwielbiam Clinique! Mają super produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie w 100% wszystkie, ktore pokazalam sie u mnie swietnie sprawdzaja :)

      Usuń
  14. mam ten płyn z Garniera i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osob go uwielbia bo jest naprawde dobry :)

      Usuń
  15. WOW! Kojarzymy niektóre kosmetyki, jednak jesteśmy pod wrażeniem ^^ Super wpis! Dopracowany do ostatniego szczególiku ^^ Podziwiamy! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuuje baardzo za miłe slowa 😍

      Usuń
  16. Ale tego dużo.. o kurde. Ja jestem troche za leniwa na tyle produktow, niestety! :(

    Obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa dni w ktore mi rowniez sie nie chce wykonywac kazdego kroku, ale najczesciej trzymam sie calej tej pielegnacji :)

      Usuń
  17. Ile tego jest! :D Szkoda, że nigdy nie mogę znaleźć więcej czasu wieczorem :) Czy to płynne mydło Clinique jeste naprawdę dobre w nawilżeniu? Bo czaję się na nie ale mam bardzo wysuszoną skórę i potzrebuję coś co faktycznie ją nawilży :)

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydownie moge Ci je polecic, skora po tym mydelku jest odswiezona nawilzona i mieciutka :) bardzo je lubie :)

      Usuń
  18. Sporo kosmetyków znam i również używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele z nich jest bardzo popularna i lubiana :)

      Usuń
  19. Wow jak dużo świetnych kosmetyków! Pielęgnacja jest bardzo ważna! Mam ten tonik z ziaji i bardzo go lubię :)

    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak pielegnacja to podstawa! :) Ja juz kolejne opakowanie :) Powracam do niego :)

      Usuń
  20. Wow! Po tym poście mam wrażenie, że nie dbam o swoją skore :)
    Jednak w podróży jest ciężko, szczególnie z czasem, warunkami i miejscem w walizce! Dlatego używam tylko chusteczek do demakijażu i kremu.
    Ratuje się po powrocie maseczkami! https://mmenelmundo.blogspot.com/2017/01/ekwador-wyspy-galapagos-isabela.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić bo w podróży wiadomo jak to jest z pielegnacja i makijazem :)
      Ja jednak rzadko podrozuje wiec mam na to czas :)

      Usuń
  21. Super! Podoba mi się to, że prezentujesz kosmetyki w umiarkowanych cenach, takie, na które każdą dziewczynę będzie stać. Dużo z Twojego posta można dowiedzieć się nowego :)
    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje baardzo za mile slowa! :*

      Usuń
  22. Wiele kosmetyków znam, bądź kojarz, lecz zaledwie kolo z nich mialam okazję przetestować. Przymierzam się do zakupu paru rzeczy, które zostały ukazane w twoim poście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam wszystkie produkty z postu, u mnie się sprawdzają super :)

      Usuń
  23. Masz rację, wieczorna pielęgnacja i dikładne zmycie makijażu są bardzo ważne, jeśli chce się zachować zdrową i młodą cerę. Ja się nie maluję, więc tylko przecieram twarz płynem micelarnym AA, wklepuję krem na noc i i dę spać
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda :)
      Jesli sie nie malujesz to masz juz duze ulatwienie, kilka krokow mniej :)

      Usuń
  24. Nigdy nie podchodziłam do pielęgnacji twarzy aż tak profesjonalnie jak Ty. Nie jestem z kobie które znają się na produktach do makijażu, dlatego bardzo się cieszę, że przeczytałam Twój post i bedę wiedziała jak krok po kroku pielęgnować twarz! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu coraz bardziej przykładam się do lepszej pielęgnacji twarzy, co doskonale widać po kondycji mojej cery :) zdecydowanie sie poprawilo wiec wiem ze warto :)
      Ciesze sie ze komus sie przydal moj post 😍

      Usuń
  25. O kurczę! Mi by było szkoda czasu na to wszystko... ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pielegnacje twarzy nie szkoda mi czasu bo widzę znaczna poprawę stanu mojej cery od kiedy poprawiłam swoja pielegnacje :)

      No pewnie, że wpadnę :)
      Odwiedzam i komentuje każdy profil osób, które mi skomentuja :)

      Usuń
  26. Wybrałaś bardzo fajne kosmetyki do pielęgnacji twarzy sama używam niektórych z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z nich jest bardzo popularnych i powszechnie lubianych :)

      Usuń
  27. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)

      + obserwacja? Chetnie :)

      Usuń
  28. Kurka... A ja czasem z mejkapem się kładę.
    Biedna buzia! Od dzisiaj się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń