sobota, 11 marca 2017

Paletki czekoladowe od Makeup Revolution ! :)





Jakiś czas temu zakupiłam trzy paletki czekoladowe od Makeup Revolution, które są już dość popularne w sferze beauty.  Ja posiadam Naked Chocolate - chyba najczęściej wybierana ze wszystkich czekoladowych paletek, Salted Caramel oraz Death By Chocolate. 



Wszystkie paletki zostały wykonane z solidnego plastiku, opakowanie przypomina prawdziwą czekoladę. Nie dość, że paletki wyglądają obłędnie, to dodatkowo ładnie pachną, co napewno umila nam makijaż.



Każda paletka zawiera 16 cieni, w tym jeden duży cień cielisty, oraz drugi perłowy. We wszystkich paletach mamy wykończenia matowe i przede wszystkim satynowe, mocno połyskujące, niektóre nawet bardzo metaliczne. 



+ cienie są bardzo dobrze napigmentowane
+ nie osypują się
+ rewelacyjnie się z nimi pracuje
+ pięknie się blendują
+ kolorki można budować
+ nie zanikają podczas łączenia ze sobą
+ nie tworzą plam
+ nie zbierają się w załamaniach
+ nie bledną
+ nie zanikają
+ trzymają się cały dzień.



Cienie perłowe zawsze nakładam na mokro, wtedy uzyskuje dużo lepszy efekt pięknej tafli. Paletki są naprawdę bardzo dobrej jakości w dobrej cenie :)
Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu. Można nimi zrobić makijaż dzienny jak i wieczorowy.

Niedługo napewno pojawi się post makijaży z użyciem tych paletek :)


Salted Caramel 



swatches salted caramel


Naked Chocolate



swatches naked chocolate

Death By Chocolate




swatches death by chocolate

A wy posiadacie czekoladowe paletki? :)
Jaka jest Wasza opinia na ich temat? :)


Zachęcam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)

73 komentarze:

  1. Ja akurat nie mam tej paletki, ale rozglądałam się już za nimi w internecie i planuję kupić sobie Naked chocolate, chociaż te pierwszej cienie również mi się podobają. Zależy mi, aby były dość delikatne: różowe, perłowe itp :)
    Fajnie, że pokazałaś, jak wyglądają na mokro i na sucho, kolory rzeczywiście mocniejsze. Zostaję na dłużej :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naked Chocolate jest najbardziej w neutralnych odcieniach nude, więc sprawdzi się napewno u każdego :)
      Warto kupić :)

      Dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Mam różową i jest całkiem znośna :) Nawet ją lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa paletka ma najwięcej perłowych cieni, co nie każdemu odpowiada :)

      Usuń
  3. Te paletki są niesamowite :)
    Chyba długo to zmywałaś z ręki co nie ?
    Fajnie ,że pokazałaś jak wyglądają na sucho i mokro :)
    Obserwuję!!
    Mogłabyś poklikać w linki w poście?? Byłabym wdzięczna!!
    Robię konkurs może weźmiesz udział ??
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek z Isany, ręka pod prysznic i moment zeszło heh :)
      Cieszę się, ze swatche sie podobaja :)

      Oki napewno zajrze na Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Świetne są te paletki :) Mam zamiar je kupić, bo nie dość, że cienie mają piękne kolory, to jeszcze sama paletka jest piękna. Idealna na prezent <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak są naprawdę świetne, zwłaszcza ich wygląd :) Prezent idealny :)

      Usuń
  5. biała mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większości osób :) ja się nie mogę zdecydować, która mi się podoba najbardziej :)

      Usuń
  6. Zawsze podobały mi się te paletki, ale żadnej do tej pory nie kupiłam :) próbuje zużyć cienie, które mam, a że jestem wielbicielką delikatnych nude makijaży oczu to myślę, że te palety nie są mi niezbędne do życia :)
    Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga i oczywiscie zapraszam częściej :)
    Dodaję do obserwowanych Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam testować nowe produkty, paletek chyba mam najwięcej :)

      Usuń
  7. Musze kupić chociaż jedną z nich :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :) można nimi zrobić wiele makijaży :)

      Usuń
  8. Uwielbiam te paletki ❤ Są naprawdę super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko wybrać ideał, wszystkie paletki są świetne, w moim przypadku MUR nie najlepiej działa na moje oczy, ale są to zdecydowanie jedne z lepszych cieni jeśli chodzi o tę półkę cenową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie mogłabym się zdecydować którą jest najlepsza :)
      Szkoda, że u Ciebie nie najlepiej działają na oczy bo są naprawdę świetne :)

      Usuń
  10. Świetny post, te paletki są znakomite !!
    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Dokładnie paletki są cudowne!

      Usuń
  11. Wyglądają cudownie. Mi marzy się Golden Bar <3


    http://www.thesnowtime.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie wygląda cudownie, ale kolorki w golden bar są dla mnie troszkę zbyt ciemne, wolę paletki w których przeważają jasne cienie :)

      Usuń
  12. Poluję na naked chocolate już od dawna u chyba w końcu ją kupię :)
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno nie będziesz żałować :)

      Usuń
  13. zazdroszczę tych czekoladek *.*
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie wymienię się obserwacją :)

      Usuń
  14. Sporo o nich słyszałam, ale sama jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dosyć popularne :) zwłaszcza biała czekoladka :)

      Usuń
  15. Sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej, chyba wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się zdecydować :) Wszystkie super :)

      Usuń
  16. Marzy mi się jedna z tych paletek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się marzyły i wkońcu je mam :) nie żałuję zakupu :)

      Usuń
  17. Wszystkie piękne! Niestety nie ma żadnej czekoladki, ale na pewno na jakąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wszystkie piękne :) Warto skusić się na taką słodycz heh :)

      Usuń
  18. Naked ma piękne kolory i juz nie pierwszy raz przymierzam sie do jej zakupu :D pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki i pigmentacja rewelacja :) warte zakupu :)

      Usuń
  19. sporo dobrego słyszałam o tych paletkach, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory cieni! Czekam na makijaż z ich użyciem.

    PS Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno pojawią się makijaże z użyciem każdej paletki osobno :)

      Usuń
  21. Death By Chocolate sprawdza się u mnie naprawdę świetnie. Kolory zupełnie w moim stylu- po prostu kocham. Świetny blog, buziaki! :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawdza się u Ciebie :) Również jestem z paletek bardzo zadowolona :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  22. Wyglądają świetnie. ;] I smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) przy tym umilają nam makijaż :)

      Usuń
  23. Ja nie używam cieni (opadające powieki plus moj wiek nie sprzyjaja) ale zawsze jak widzę te paletki to myślę że kupię zacznę się malować ;) takie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również mam opadające powieki, ale uwielbiam malować się cieniami :) zawsze można powiększyć optycznie oko cieniami właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie nie wytrzymalyby dlugo, zapewne pewnego pięknego dnia, pomylilabym je z czekoladą i zjadla hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra baza i trzymałyby cały dzień :)
      Haha ładnie wyglądają, ale do najsmaczniejszych raczej nie należą hehe

      Usuń
  26. mam tylko jedną z tej serii Pink Fizz, ale chcę kupić jeszcze inne, bo strasznie mi się podoba :) pigmentacja jest super i cienie trzymają się u mnie długo, spokojnie cały dzień, a do tego kolorki też bardzo fajne. Poza tym opakowanie jest tak urocze, ze już samo w sobie zachęca do kupna :) czekam na post z makijażami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgadzam się ze wszystkim :) Warto inwestować w te paletki tym bardziej, że nie są drogie :) a jakość rewelacja :)

      Usuń
  27. Opakowania są świetne :) a odcienie są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. od jakiegoś czasu czaje się na te paletki, wszyscy mi je polecają i musze w końcu zakpić,
    świetny blog, zapraszam do mnie https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno warto, nie będziesz żałować zakupu :)

      Usuń
  29. Co raz częściej ludzie polecają te paletki! Nie dziwię się, bo wyglądają rzeczywiście obłędnie.
    Kolory są naprawdę ciekawe.
    Świetnie wszystkie pokazałaś! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie super, kolorki świetne i pigmentacja bardzo dobra :)

      Usuń
  30. Super wpis :)
    Ja również jestem szczęśliwą posiadaczką paletki, mam Death By Chocolate. Absolutnie najlepsze cienie jakie miałam do tej pory! Jestem zachwycona, nie osypują się i utrzymują długo co jest najważniejsze. Kolory mają świetne, nie mogłam się zdecydować, którą wziąć jak kupowałam :D Widzę, że nie jestem jedyna, bo Ty masz aż trzy :D


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem nimi zachwycona, mam aż trzy dlatego, ze trafilam na super promocje w superdrug 3 w cenie 2 :) wiec za 16£ kupilam trzy paletki :)

      Usuń
  31. Kupiłam mamie na święta Death by chocolate :)
    Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
      Obserwacja? Bardzo chętnie! :)

      Usuń
  32. Dużo dobrego słyszał o tych paletkach. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad ich kupnem :D Po twojej recenzji chyba jednak się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. łaaaaał. muszę je dorwać! :D zapowiadają się swietnie!

    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie mi się podobają! najbardziej chyba biała, ale kolory są dla mnie ciut za ciepłe...nie wiem...nie umiem się zdecydować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie ciepłe odcienie przeważają :) ja również nie mogłabym się zdecydować na jedną ulubiona bo wszystkie mają coś w sobie :)

      Usuń
  35. Naked Chocolate mam sama i uwielbiam!

    http://andmara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń