niedziela, 30 kwietnia 2017

Ulubieńcy kwietnia! :)

Kolejny miesiąc za nami! Więc przychodzę z kolejnymi ulubieńcami kwietnia! :)

W tym miesiącu stawiałam bardziej na produkty, które w ostatnim czasie używałam zdecydowanie rzadziej, ale polubiłam je na nowo, odkryłam ich potencjał po raz kolejny.


Kiedyś nie widziałam sensu w używaniu suchego szamponu, nie widziałam żadnej różnicy po zastosowaniu, teraz wiem dlaczego. Psikałam na włosy zdecydowanie zbyt blisko i zdecydowanie zbyt małą ilość, teraz suche szampony Batiste sprawdzają się u mnie rewelacyjnie, uwielbiam efekt jaki dają. 

Łagodzący tonik oczyszczający z L'oreal, który przede wszystkim ma cuuudowny zapach! Najpiękniejszy zapach kosmetyku do pielęgnacji twarzy jaki kiedykolwiek używałam. Używam tego toniku do przemycia twarzy na koniec demakijażu, pozostawia cudowny zapach, skórę miękką gładką i lekko nawilżoną. 

Puder Rimmel Lasting Finish - rewelacyjny puder, który pięknie matuje cere na kilka dobrych godzin, dodatkowo utrwala makijaż i przedłuża jego trwałość. Zdecydowanie polecam.


Lano maść z Ziaji - 100% Lanoliny, wspaniała maść, która jest przeznaczona do pielęgnacji brodawek w okresie ciąży i karmienia, lecz ja ją stosuje do pielęgnacji wysuszonych ust, bardzo dobrze nawilża nawet najbardziej wysuszone usta. Nakładam na usta zawsze na noc, rano wstaje z idealnie nawilżonymi miękkimi ustami. 

Cielista kredka z My secret satin touch kohl - świetna cielista kredka o bardzo ładnym odcieniu nude na linię wodną, otwiera oko, długo utrzymuje się i daje piękny efekt.

Maybelline Color Tattoo - świetny cień o konsystencji kremu-żelu, który posiadam w odcieniu Creme De nude nr 93 i używam jako bazę pod cienie, sprawdza się w tej roli idealnie! Wyrównuje koloryt powieki oraz przedłuża trwałość cieni. 


Paletka 4 matowych cieni od Senisique - odkryłam ją dzięki RedLipstickMonster, pojawiła się kiedyś na jej kanale w Ulubieńcach, w moich również się pojawia ponieważ jest to bardzo tania paletka, która jest bardzo dobrze napigmentowana! Ja posiadam wersje 115. 

Matowy bronzer do konturowania twarzy od Kobo - idealny bronzer, którym można pięknie wykonturować twarz, jest całkowicie matowy w chłodnej tonacji dodatkowo w bardzo dobrej cenie. Ja posiadam wersje Nubian Desert.

Jakie produkty królowały u Was w kwietniu?

16 komentarzy:

  1. Fajne produkty. Moim top w kwietniu jest pomadka baby lips :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bronzer z Kobo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer i puder to również moi ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze ciekawiło mnie działanie suchych szamponów, jednak nigdy nie miałam odwagi ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię suchy szampon, nie raz potrafi uratować moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory nie zakupiłam kultowego bronzera z Kobo, ale nadal kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletkę cieni z Senisique używałam kiedyś do brwi. Bardzo fajna pigmentacja i trwałość, a bronzer z kobo niezmiennie mym ulubieńcem. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Lanomaść ratowała moje usta podczas jesienno-zimowego okresu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio na promocji też kupiłam cień z Maybelline, także z myślą żeby używać go jako bazy :D A na bronzer z Kobo już od dawna mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o bronzerze z kobo i muszę się wybrać do natury, żeby go kupić, bo tyle osób go poleca!
    Też mam color tattoo, 3 kolory i muszę powiedzieć, że są naprawdę świetne. Ładnie podbijają mi kolor każdego makijażu a i same wygląają ślicznie. A lano maść? Hit, hit i jeszcze raz hit! Sama ją mam i pokochałam od pierwszego użycia! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie używam puder Rimmel i Kobo, mam jaśniejszą wersję i jest bardzo jasna, aż za bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę wypróbować tę maść z Ziaji na usta :) zapraszam do mnie na podsumowanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten suchy szampon<3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam batiste i zużyłam już wiele opakowań, to samo tyczy się cienia z Color tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń