czwartek, 18 maja 2017

Zoeva Blanc Fusion!

W dzisiejszym poście króluje paleta firmy Zoeva, która jakiś czas temu weszła na rynek kosmetyczny. Jest to paleta Blanc Fusion, cienie zostały zamknięte w tekturowym, ale solidnym opakowaniu, które prezentuje się bardzo ciekawie.


Paletka ma łącznie 10 kolorów : 5  matowych oraz 5  perłowych/metalicznych. 
Cena paletki to 89.90 zł. Bardzo dobra cena za świetną jakość.
Cienie są mocno napigmentowane a ich konsystencja aksamitna. 
Cienie są bez  parabenów a formuła wzbogacona o witaminę E. 


Praca z cieniami jest bardzo przyjemna, cienie cudownie łączą się ze sobą, oraz nie zanikają przy rozcieraniu. Nie osypują się oraz nie tworzą plam. Jestem bardzo zadowolona z tej palety. 


W tej palecie bardzo spodobało mi się to, że w dolnym rzędzie znajdują się same cienie matowe w różnych odcieniach brązu. Z kolei w górnym rzędzie znajdują się same cienie perłowe/metaliczne.  Można nią stworzyć bardzo wiele ciekawych makijaży, od naturalnych do mocniejszych. W tej palecie największe wrażenie robi kolor " Vinions Of Gold" jest to bardzo intensywny żółty cień, do odważniejszych makijaży :)


23 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta paletka. Ma cudowne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten złoto-żółty cień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z pigmentacją? Mam Cocoa Blend i niestety cienie tracą na intensywności, a te metaliczne to jakiś dramat jak mam je nałożyć na powiekę pędzlem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja rewelacyjna, cienie matowe bardzo ładnie się łączą i blendują, a cienie perłowe/metaliczne zawsze nakładam palcem, wtedy są dużo bardziej intensywne, trzymają się rewelacyjnie, tak jak nałożone rano tak samo intensywne są wieczorem! :) Rewelacyjna paletka :)

      Usuń
  4. Wygląda super, ale raczej nie moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na palety tej firmy mam chęć, ale akurat nie na tę wersję kolorystyczyną. Mam dziwne przekonanie, że nie umiałabym odpowiednio dobrać tych kolorów :) ale przyznam, że pigmentacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory, a jak się pięknie mienią <3 Najbardziej mi się podoba to stare złoto, Late Bloomer, o ile dobrze widzę?

    90zł za taką paletę o dobrej jakości to nie tak dużo... Naked 3 kosztuje, bagatela, 249zł, a chociaż pigmentacja robi wrażenie i posiada piękne kolory, to część z nich, szczególnie tych mieniących, lubi się pylić i jest ultra krucha.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolory! CHoc sie nie mauje,kocham ogladac swatche i zdjecia paletek! Są takie inspirujace :p! Ja jestem zakochana w tej sweet peach z tf!♥
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory :) Cienie do powiek stosuję bardzo rzadko, ale te wyglądają naprawdę magicznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się paletka Zoevy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna jest ta paletka ma śliczne ciepłe kolorki :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze, to powieki maluję sporadycznie, ale te odcienie bardzo, ale to BARDZO mnie się podobają :-)


    Pozdrawiam, Ania
    ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, chciałabym sama taką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Srebrny i jasnozłoty najbardziej by mi pasowały! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita jest ta paletka, w przyszłości na pewno znajdzie się w mojej kolekcji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne cienie perłowe :) Takie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Neutralne kolory, takie codzienne. Bardzo "moje" :) I pigmentacja również zachwyca. Widać, że paleta jest godna zainteresowania :)

    Obserwuję :) i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing shades x

    www.meem-jeem.com

    OdpowiedzUsuń